sette

Sepet

İADE VE DEĞİŞİM PROSEDÜRÜ

İade ve Değişim Prosedürü

Genel bakış

Herhangi bir gerekçe gösterilmeden yapılan değişiklik ve iadeler 24 saat içinde kargoya teslim edilmelidir.

Müşterilerimiz online sitemiz üzerinden yaptıkları alışverişlerde mesafeli satış sözleşmesi gereği 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir.

Müşteri 14 gün içinde mağazaya iade talebinde bulunmasına rağmen iade edilmeyen durumlar aşağıdaki gibidir:

Özel sipariş ile yapılan veya değiştirilen ürünlerde (yüzük ölçüsü veya ölçü ayarı, zincir uzunluk ayarı, harf, isim çalışması, renklendirme çalışması vb. üzerinde özel yazı bulunan ürünler) iade yapılmaz.

İade edilecek ürün tamamen hasarsız ve kullanılmamış olmalıdır. Herhangi bir şekilde çizilmiş, hasar görmüş veya fiziksel olarak değiştirilmiş ürünler kesinlikle iade edilemez. Ürün uzmanlarımız tarafından incelendikten sonra iade işlemleri başlatılır.

İade ve değişim işlemleri için sipariş numaranızı ve iade/değişim talebinizin nedenini whatsapp hattımıza (+90 533 810 7707) bildirmeniz veya info@sette.com.tr adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir. Uzmanlarımız gerekli incelemelerin ardından sizi konu hakkında bilgilendirecektir.

İade ve değişim koşullarının sağlanması durumunda yapılacak işlemler sadece online mağazamız tarafından gerçekleştirilir.

İade edilecek ürünün ambalajı, sertifikası, faturası ve varsa promosyonları ürünle birlikte gönderilmelidir.

Trendyol.com veya n11.com web sitelerindeki mağazalarımızda yapılmak istenen değişim ve iade taleplerinin ilgili site üzerinden talep oluşturularak yapılması gerekmektedir.

İade edilecek ürünün, “Mesafeli Satış Sözleşmesi”nin 9. maddesindeki “Cayma Hakkı”na ve 15. maddesindeki “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler”e uygun olması gerekmektedir. Değişiklikler veya eklemeler yapılarak kişiselleştirilmiş ürünler.

Niteliği itibarıyla iadeye uygun olmayan ürünler (yüzük, küpe, kolye vb.)

Fiyatları borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (külçe, mücevher, altın ve gümüş vb. kategorisindeki tüm ürünler)

MAĞAZALARIMIZDA İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİ;

Mağazalarımızda 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre satın aldığınız ürün; Fatura tarihinden itibaren ilk 14 gün içerisinde kullanılmadığı tespit edilirse aynı ürün grubundan farklı bir ürün ile değiştirebilirsiniz.

• Değiştirilecek ürünün kullanılmadığı ürün uzmanlarımız tarafından kontrol edilmelidir.

• Sarrafiye ve tel bileklik ürün gruplarında herhangi bir değişiklik yapılmamaktadır.

• Değiştirilecek ürünün fiyatı, değiştirilmek istenen ürünün fiyatından az olmamalıdır.

• Ürününüz pırlanta ise pırlanta ürün grubu, altın ise altın ürün grubu ile değiştirebilirsiniz.

• Ürün değişim işlemlerinde satın alma aşamasında size verilen tüm belgeler (ürün sertifikası, fatura, ürün ambalajı) ile mağazalarımıza başvurmanız gerekmektedir.

• Ürün hediye ise hediye çeki ile değiştirebilirsiniz.

Üründe herhangi bir kusur olmamasına rağmen ürün geri çekildiğinde belirtilen süre (24 saat) içerisinde değiştirilebilir ancak para iadesi yapılamaz.

GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI UZAKTAN SATIŞ SÖZLEŞMELERİ MÜDÜRLÜĞÜ TARİHLİ 27 KASIM 2014

vazgeçme hakkı

MADDE 9

  1. Tüketici on dört gün içinde hiçbir sebep göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
  2. Cayma hakkının süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde, sözleşmenin kurulduğu gün; Mal teslimine ilişkin sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar geçen süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

Cayma hakkının süresinin belirlenmesinde;

  • a) Tek sipariş konusu olan ve ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son ürünü teslim aldığı gün,
  • b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
  • c) Malın belirli bir süre boyunca düzenli olarak teslim edildiği sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.
  1. (4) Malın satıcı tarafından taşıyıcıya teslimi, tüketiciye teslim sayılmaz.
  2. (5) Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde, mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.

Cayma hakkının istisnaları

MADDE 15

(1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

  • Finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak fiyatları değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmet sözleşmeleri.
  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Bozulabilir veya son kullanma tarihi geçmiş malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Teslimattan sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış mallardan; İadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Teslimattan sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olmak kaydıyla, maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
  • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında kalan gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Belirli bir tarih veya dönemde yapılması gereken konaklama, mal taşımacılığı, araç kiralama, yiyecek ve içecek temini ve boş zamanların eğlence veya dinlenme amaçlı kullanılmasına ilişkin sözleşmeler.
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetlere veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Cayma hakkı süresi dolmadan tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

İade ve iptaller için aramanız gerekir. +90 533 810 77 07 veya adresine e-posta gönderin info@sette.com.tr.

© 2022 SETTE - Tüm Hakları Saklıdır.